Návod - povolení otevírání oken v prohlížeči Internet Explorer

Pokud se v aplikaci iKOS neotevírají externí okna s exportem do Excelu/XML/PDF může pomoci následující návod.
Nejde však o návod univerzální a důvody proč se tak děje, mohou být specifické pro každý počítač. V takovém případě se s prosbou o správné nastavení obraťte na správce vašeho počítače.

  1. V menu prohlížeče klikněte na položku "Nástroje" a následně na (poslední) volbu "Možnosti Internetu".
  2. Přejděte na záložku "Zabezpečení" a klikněte na ikonu "Místní intranet".
  3. Stiskněte tlačítko "Servery".
  4. Objeví se nové okno s nastavením místního intranetu. V něm klikněte na tlačítko "Upřesnit".
  5. Poté přidejte web http:/edge10.vc.cvut.cz mezi důvěryhodné servery tlačítkem "Přidat"
Poté všechny dialogy postupně uzavřete tlačítkem OK (nebo Zavřít) a vyzkoušejte zda lze z aplikace iKOS otevřít/uložit export do Excelu.

screenshot nastaveni